Prijzen

Alle genoemde prijzen in de webshop zijn inclusief BTW.

Levertijd

Alle artikelen van Tante Fret zijn handgemaakt en worden met veel zorg en aandacht in elkaar gezet. Daarom is de levertijd ongeveer 7 tot 10 werkdagen. Als het erg druk is, kan de productietijd oplopen, dit zal duidelijk worden aangegeven op de website.

Verzendkosten

Bij bestellingen boven de € 100,- is de verzending gratis. Daaronder is het tarief voor verzending van pakketpost €6,95.

Je kunt de bestelling op afspraak ook komen ophalen. Selecteer dan de optie ‘Bestelling afhalen’, er worden dan uiteraard geen verzendkosten in rekening gebracht.

Verzenden binnen de EU

Voor verzendingen naar het buitenland (EU landen) brengen wij € 9,95  in rekening. Bij bestellingen boven de € 135,- is de verzending gratis.

Worldwide shipping

Wereldwijde verzending is ook mogelijk. Voor bezorging buiten de EU landen neem je contact met mij op (info@tantefret.nl) om de verzending en de kosten af te stemmen.

Betaalmogelijkheden

Je kunt je aankopen bij Tante Fret op verschillende manieren betalen:

  • iDeal
  • PayPal
  • vooraf overmaken

 

Wil je een artikel retour sturen?

Is het ontvangen artikel niet volledig naar wens, of past het niet? Dan horen wij dit graag van je, zodat we in de toekomst onze producten nog beter kunnen maken.

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met je bestelling, dan kun je het artikel binnen 7 dagen na ontvangst met opgaaf van reden retourneren. Dit kan op eigen kosten met PostNL via een postkantoor of PostNL pakketpunt. Voor het retourneren gebruik je het retourformulier.

Om een artikel te retourneren ontvangen wij graag eerst een retourmelding per mail via info@tantefret.nl. Je ontvangt dan een retourformulier van ons.  Dit formulier dienst te worden bijgesloten. 

Zodra Tante Fret alles in goede staat, onbeschadigd, compleet en ongedragen heeft ontvangen, zal het retour te ontvangen bedrag (excl. Verzendkosten) binnen 14 dagen worden gecrediteerd.

Let op: zonder retourmelding en volledig ingevuld formulier worden retouren niet in behandeling genomen.

Gepersonaliseerde artikelen, of producten gemaakt n.a.v. specifieke verzoeken, worden niet retour genomen.

 

Ruilen

Je kunt er ook voor kiezen om het product te ruilen voor een ander artikel of een andere maat. Ook hiervoor ontvangen wij graag een retourmelding per email. JE ontvangt dan tevens een retourformulier, waarop je kunt aangeven voor welke maat/artikel je het teruggestuurde product wilt ruilen.

 

Gebreken

Alle artikelen worden gecontroleerd voordat ze verzonden worden. Toch kan het voorkomen dat een artikel een gebrek bevat. Mocht dit onverhoopt gebeuren, dan kan het artikel terug worden gestuurd volgens bovenstaande werkwijze (retourmelding en retourformulier). Wanneer bij ontvangst van het geretourneerde product inderdaad blijkt dat het om een gebrek aan het artikel gaat, zullen de verzendkosten ook worden gecrediteerd. 

 

Klachten

Tante fret hecht erg veel waarde aan klanttevredenheid en een prettige winkelervaring. Ben je ergens niet tevreden over? Laat het gerust weten via info@tantefret.nl, dan zoeken we naar een oplossing. Je ontvangt binnen 14 dagen een oplossing, of een termijn waarbinnen de klacht wordt opgelost.

 

Nog andere vragen?

Neem gerust contact op!

 

ALGEMENE VOORWAARDEN